Հայաստանում վերջերս նկատվում է նոր ավիաընկերությունների թվերի աճ, վերջերս իր մատչելիությամբ և գովազդային բազմաբովանդակությամբ աչքի է ընկել Wizz Air ավիաընկերությունը, այն Եվրոպական ամենահայտնի լոուքոսթեր ավիաընկերություններից մեկն է, որը իր ուղևորներին առաջարկում է մատչելի ուղևորություններ տարբեր ուղություններով։
Ավիաընկերության մասին սոցիալական ցանցերում շատ ակտիվ տարածվող գովազդային հոլովակները՝ տարբեր անհատների կողմից, ունեցան իրենց ազդեցությունը հասարակության տարբեր խմբերի վրա, սակայն բազմաթիվ հաճախորդներ թռիչքներից հետո սկսեցին բողոքի ձայն բարձրացնել։ Մարդկանց տարբեր խմբերի մոտ դժգոհություն էր առաջացրել ընկերության կողմից հստակ տեղեկատվության բացակայությունը։
Մանրամասները տեսանյութում՝